marketingowy-harpagan.pl

W branży złotniczej mamy dużo koncernów. Co je łączy? Na pewno kruszce, które wykorzystują do tworzenia jubilerskich linii, ale także czym dodatkami je zdobią. Teraz skierujemy naszą uwagę na dodatki. Skategoryzujemy je i delikatnie opiszemy.

Kryształki Swarovskiego – są zazwyczaj robione minii ołowiowej, a dokładnej ze szkła ołowiowego. Styliści z reguły używają go w platerowanych modelach sztucznej biżuterii. Szkło ołowiowe głownie charakteryzuje się wysokim współczynnikiem rozszczepiania wiązki światła. Jest także zdecydowanie twardsze od szkła nam znanego. Wiodącym wytwórcą tego materiału pozostaje zagraniczna firma Swarovski.

Cubic Cyrkonia |to} następny najczęściej wykorzystywany kamień. Samą cyrkonię tworzy się całkowicie syntetycznie. Jest niezwykle twarda, co więcej możemy ją zgodnie z marzeniami farbować. W branży złotniczej ta imitacja diamentu znany jest nie długo, powstaje w wysokiej temperaturze. Jej główną zaletą pozostaje niska cena.

Kamienie Szlachetne pozostają najdroższe spośród kamieni wzbogacających wyroby jubilerskie. Wyróżniamy ich w przyrodzie zdecydowanie sporo. Choć w tym wpisie zawęzimy się na najważniejszych.

Szmaragdy {to| szlachetna klasa minerału – berylu. Dla mniej obeznanych, jest on ciemnozielony. Znajduje Uznanie kobiet i kolekcjonujących kamienie. Jest zadziwiająco gęsty oraz kruchy.

Rubiny pozostają prawie najbardziej rozpowszechnionym rodzai kamieni szlachetnych, ponadto należą do gatunku korundów. Słynnąe swojej gęstości, najczęściej widywane rubiny pozostają krwistoczerwone w takich kamieniach często można dostrzec głębię kolorystycznej tonacji.

Szafiry – niezmiennie są niezwykle uznawane w branży jubilerskiej. Identycznie do szafirów przynależą do rodziny korundów. Zazwyczaj są granatowe. Znaczna liczba producentów wytwarza go chemicznie.

Diamenty – tutaj możemy mówić dość krótko. Pozostają najmniej sprężyste z pośród ziemskich materiałów oraz również najwięcej warte.

Opisaliśmy główne materiały używane do dekorowania biżuterii. Choć, że znamy ich świecie znacznie dużo.

Marketingowy Harpagan